Heeft u een klacht of bent u niet tevreden?
Bel ons gerust. We bespreken direct uw klacht. Vaak kunnen we dan het probleem meteen samen oplossen.
Ons telefoonnummer is:
050 522 50 00 (voor deelnemers)
050 522 50 10 (voor werkgevers)
Belt u ons?
Houd dan uw pensioennummer of werkgeversnummer bij de hand. We kunnen u dan beter van dienst zijn.
Lossen we uw probleem telefonisch niet op?
Stuur een e-mail of brief. Vermeld in uw e-mail of brief:
- een duidelijke omschrijving van uw klacht;
- de reden of redenen van uw klacht;
- uw adres;
- uw telefoonnummer;
- uw pensioennummer of werkgeversnummer.
Onze contactgegevens
Bakkers Pensioenfonds
Postbus 11158
9700 CJ Groningen
E-mailadres voor deelnemers: pensioen@bakkerspensioen.nl
E-mailadres voor werkgevers: werkgever@bakkerspensioen.nl
Niet tevreden over hoe wij uw klacht hebben afgehandeld?
Dan kunt u dit binnen twee maanden bij de geschillencommissie van het pensioenfonds melden. Meer informatie vindt u in het reglement geschillencommissie (pdf).
Niet tevreden over hoe uw klacht over het pensioenreglement is afgehandeld?
Gaat uw klacht over het pensioenreglement en bent u niet tevreden over hoe uw klacht door de geschillencommissie is afgehandeld? Dan kunt u terecht bij de Ombudsman pensioenen.
U kunt ook terecht bij de burgerlijke rechter.